fem dagar och fyra timmar sedan

ja detta inlägget skrev jag i förrgår..  men då la blogg.se av, men de hade sparat mitt utkast..  så ni kan ju läsa det lite nu istället... om ni orkar..  jag tar itne ansvar för vad jag tyckte då.. men det var nog inte så farligt dåligt humör jag var på då...

jaha nu var det ett tag sedan igen.. men jag har befunnit mig i anderstorpsskogarna..  och jag har då inte med mig min "bloggdator" haha.. har bara lilla skoldatorn med mig..  och mammsens dator är inte riktigt min kompis



så här i OS-tider tänkte jag avsluta inlägget med att dela ut tre medaljer till personer som på ett eller annats sätt förgyllt min dag genom sms, samtal, berättels eller händelse.. osv..

vi börjar med dagens

BRONS
går till Malin för en trevlig (kanske inte jätte effektiv från min sida dock) pluggstund..  med många skratt, och många spelningar av den ultimata pluggmusiken.. <3.. jag kanske kan posta en spotifylista medvåra låtar någon gång om ni behöver lite bra pluggmusik på högsta volym för att komma igång..

efter det kommer dagens
SILVER
som går till min bästa Fialainen Johannalainen Voutilainen Edlundlainen som förgyllde min helg..  hur fan orkar vi med att skratta så mycket hela tiden.. nästan tur att vi inte träffas så ofta,..  hur ska vi orka med dessa tre veckor då jag är hemma och VFUar??  nåja vi utvecklar nog någon överlevnadsstrategi. <3

slutligen har vi kommet fram till dagens
GULD
som idag går til tatatatatatatata [trummvirvel] Mig Själv.. för min fantastiska prestation att helt plötsligt råka jonglera med ägg.. haha  jag skulle steka ägg samtidigt som jag pratade i telefon, plötsligt tappar jag ett ägg men lyckas fånga det igen.. med ena handen mot knät.. kladd lite överallt..   mest på golvet, tur det.. men lite på raggsockan och lite på byxorna.. haha..  när jag avslutat samtalet å fick jag en hysterisk skrattattack, kom på hur löjligt det måste sett ut..  tur man bor ensam ibland.. sen att jag är så dum att berätta det är ju en annan sak.

Kommentarer
Postat av: fialainen johannalainen voutilainen edlundlainen

josefinlainen monikalainen jonssonlainen, du anar inte vilken ära det är att snika åt sig silver medaljen. :D Tack själv för den otroligt bra helgen, hoppas du finner ett droppstativ åt mig inom kort så gammeltanten kan vistas utanför hemmet. ;) Vi får lägga upp en överlevnadsplan inför den treveckors perioden som du ska vara hemma så ska vi nog fixa det. :D / <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback