☺☺☺☺

idag är jag glad...  ganska i allla fall.. varför vet jag inte, men det gör inte så myclet..  jag borde vara lite sur eftersom vi börjar ett i morgon och jag hade tvättid mellan tolv och tre..  så isrället måste jag gå upp till nio på morgonen bara för att tvätta..  detta borde jag vara irriterad över, men inte.. och godissugen har jag varit i dag ska ni veta..  jösses..  men jag frös in kiwiisbitar som jag ätit istället.. det är säkert bättre.. haha borde inte vara onyttigt i alla fall.. inte om man jämför med en påse plockgodis..

nu sitter FJVE och skickar lasse stefanz låtar till mig med.. vet inte riktigt hur jag ska förhålla nig till detta.. får ta en funderare på det tror jag.. 



dagens tips!!  kiwi i småsår SVIIIIDER!!!



adjö..

dagens citat, jonas "fånga aldrig den kaktus som faller"

Kommentarer
Postat av: FJVE

Du Felicita rockar som bara den och gör en på gott humör. ;) Bara så du vet. <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback