Jaha nu slipper man då äntligen sova i e...

Jaha nu slipper man då äntligen sova i en liten soffa med EN liten kudde, jippie tänkte josefin, jag ska sova som en prinsessa.. Men vad händer? Jo honung lägger sig antingen mitt i sängen så jag får en liten del på antingen högra eller vänstra, men nu när jag tänkte vara så fräck att flytta på honung om jag inte skulle få plats tror ni inte fräckisen har mage att lägga beslag på ena kudden istället. Morr.. Och just som jag ska visa vem som bestämmer får jag en stor puss och de rådjursögonen som tittar in i mina kan jag inte säga nej till.. vilken vekling jag blivit, det får vi jobba på, men det tar vi i morgon, nu är det sleeping som gäller, big time!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback