datorblogga lite

jaha då ska jag ge mig på att blogga lite genom datorn, det är jobbigare men nu har jag suttit mer och mer vid dumburken och det går bättre och bättre, tvånget att gå in på dina sidor varje gång jag sitter här är inte lika starkt.. igår såg jag dig flera gånger, eller tyckte jag såg, så jag blundade och då var det någon annans ansikte..  men det känns skönt att veta att jag har några (de är få, men de finns där) som förstår mig och som faktiskt vågar prata med mig om det..  "tack för att du kom tillbaka, jag saknade dig" den kommentaren var så skön att höra, den gjorde att jag till och med hoppade över ett steg, men nu är jobbperioden slut och mitt oregelbundna liv börjar igen, inte bra, men i helgen har jag lilla honung som ser till att jag går framåt hela tiden, tisdag är det jobb, älskade underbara törås! onsdag hoppas jag blir okej, torsdag är det törås igen och på fredag funderar jag på sunkträsket men vet inte än, någon som vill följa med?? sedan lördag-söndag är jag överhuvud i storfamiljen, då jäklar.. haha

nehe vad ska jag skriva som är intressant? inte mycket tror jag, så jag kryper ner i soffan med honung och kollar på lite film, sen ska vi ut och gå en sväng.. 

ta hand om er!


Kommentarer
Postat av: Denise "Diidds"

<3<3<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback