berättelsen om getingen som var laktosintolerant

kentagent berättade en liten trevlig histora om en geting imorse, men den orkar jag inte dra här.. kanske en annan gång..

today is the day of FÖRÄLDRFRITT in kållerstad då va.. då var det tjejkväll på schemat, men det kom bara en  tjej, min kära fia, vapensyster, sister from an other mister, min bättre halva, osv.. haha..  jäklans roxette som tydligen kommer före mig i listan på intressanta kvällsföreteelser.. nåja, lisen kanske tittar förbi här sen.. och wilma och fanny är ju faktiskt tjejer okså om man tänker efter, och hönan och två av kycklingarna så vi får väl kackla med dem, hoppas på så pass bra väder att vi kan sitta ute, vet inte om idén höns i vardagsrummet är så bra, men det lär vi ju märka.. katten Kålle är ju kastrerad så han kan ju få vara med på ett hörn han också.. då är det ju bara Sune kvar som vi ska försöka luska ut hur han ska kunna vara med.. han skulle kunna gå som fias accesoar kanske eller vad säger ni?

sunesöt

nä, nu ska vi väl ta tag i det här med djurpassandet, statistiken är lite dålig just nu.. vi ligger på minus två hundar och en katt nämligen.. nåja lite svinn får man väl räkna med..

be nice // trollen i skogen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback