Är det inte det ena så Är det det andra. D...

foto_0683 (MMS)

Är det inte det ena så Är det det andra. Det ena var min stackars tå, som efter lördagens bravader var utan känsel i tre dagar. Det andra Är nu min stackars häl som fick sig ett rejält sår efter att ha attackerat dammsugarmunstycket.. Morr. jag tycker inte att jag förtjänar detta, jag vet att jag inte Är någon ängel som ägnar dagarna åt att hjälpa tanter över gatan, rapa regnbågar och fisa fläderkottar, och allt annat snälla, rara, oonda människor gör.. Men hallå eller fötterna Är ju den kroppsdel jag klarar mig sämst utan, bortsett från knäna då, som säkert blir nästa kroppsdel som försöker göra myteri.. Nåja nu ska jag sova en skvätt så häljäveln får sin vila.. Hoppas mammas kur med inotyol hjälper, annars får det bli sjukstuga stallvägen här imorgon när mitt finfrämmande kommer.. god natt


Kommentarer
Postat av: fia

Din stackare, jag ska pyssla om dig när jag kommer idag. Dumma dammsugarmunstycke som ska attackera på det där viset! Vi ses i eftermiddag min kvist! <3

Postat av: Anna

Naw din stackare. Något jag slås av varje gång jag läser din blogg är - du har inte funderat på att bli komiker? Jag viker mig ofta dubbel av skratt när jag läser om dina bravader, hihi.



Kram på dig, hoppas vi ses snaart!

2010-08-27 @ 07:45:42
URL: http://annakanintestanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback