trajet

7.26 var starttiden för lag FÖRUT FATTADE VI MENINGAR OM FÖRDOMMAR, NU FATTAR VI INGENTING med medlemmarna:
FINNEN FIA med koskenkorva och nifven i högsta hugg
DANSKEN SOFIE: öl och cigg öl och cigg
SVENSKEN MARIE: blond bimbo i kortkort
NORRMANNEN JOSSE: i lusekofta, lovikkavantar och skidstavar

hejja norrge!! soumifinlandkoskenkorvaperkkele!!

hittade till och med lite snö att åka i.. lycka förr norrmannen!!

svenska, danska, norska..
 
i tävlingen gick det sådär resultatmässigt, men vi slog iaf de vi ville slå :D och det räckte.. visserligen var det ca 145 andra som slog dem också men det gör inte so much.. tävlingsmomenten bestod av bland annat tvålploppning, eldning, balansera golfboll på pinne genom en slags labyrint, ladda råttfällor på kortast tid och så vidare..
i årets trajet deltog det en kändis.. laget SPYBAR BK hade egen ordningsvakt med sig i  form av fadde darwich, han har bloggat om upplevelsen här på sin blogg mannen i röda kortbyxor som röker likt en skorsten är min egen kära bror..  han hade samma utstyrsel senare på hotellet.. dock hade han då tappat sina skor.. söta lille plutt..

när mitt lilla lag tagit oss i mål kom lilla och stora syster vouti edlund och hämtade oss, snällingar.. vi blev hemkörda åt olika håll för duschning och festfixning.. sedan återförenades vi hemma hos marie där vi i all stillsamhet åt mat och drack lite till.. när vi begav oss till hotellet var vi bara tre som orkade med det.. men kul hade vi.. träffade trevligt folk och lite otrevligt, men så brukar det ju vara.. mest trevligt var det iaf..  kära fiajohanna träffade (som vanligt) den där J, dit vi tog oss efter hotellandet för att sova.. det började bra tills vi fick besök av ett styck herr H.. han var kraftigt förfriskad och tämligen hmm  hur ska jag uttrycka mig? tämligen odräglig helt enkelt.. han kom med diverse skamförslag som jag artigt men bestämt tackade nej till, flera gånger.. nåja Js sambo bar bara ställde upp haha.. det var längesen jag skrattade så mycket under så lång tid utan att andas.. tjusig bild på bar bara här under.. trevlig tjej det där.. haha
 

idag känns inte kroppen helt okej, träningsvärk i alla muskler och leder typ.. fia mådde inte helt hundra hon heller.. men fick en fin mysbild på henne i soffan..  
sötaste söta.. tur jag "glömde" massa grejor hemma hos dig så jag har en anledning att hälsa på igen haha.. vet dock inte om jag tycker att du är en fullgod finne.. finnar blir inte så bakis, och de dricker flitigare, du får träna upp dig tycker jag..  finns säkert något träningsläger här på campus som jag kan skriva in dig på.. det vore väl något?? en kul sak jag såg och dokumenterade hemma hos fiafinne var hennes inköpslista:

så lite finne är det la i dig ändå PUSSIKASTIKE!! 

NEHE NU ÄR DET SANNERLIGEN TID FÖR MIG ATT SOVA..
slarvigt av mig att knappt ens försöka somna, men det funkar nog ändå, har rörelse vid nio i morgon bitti.. nice, hoppas jag.. brukar vara iaf.. tack fia för hjälpen med arbetet förresten..
good night dear friends :D


Kommentarer
Postat av: FJVE

Min handlarlista är klockren, den bästa. :) Puss på dig norskjävel. :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback