KLANT!!! yes I am

ida när vi jobbat färdigt med grupparbetet, det blev helt färdigt faktiskt. (STOLT!!) så begav jag och johanna oss ut på jakt efter ansiktsfärger och näverhatt.. hittade inget av det, men medan johanna åt på mc donalds ökade jag på vuxenpoängskvoten, kaffe och en paj (vet att pajen är långtifrån nyttig men vad fan).. när jag som bäst sitter och mumsar på min paj som är något så jävulusiskt varm så lyckas jag fippla till det så ovansidan av pajen (var typ halva kvar) flyger i en fin båge och plums: ner i just det KAFFEMUGGEN!! sådär mysigt.. detta gick ju då inte att dokumentera ordentligt utan att jag först var tvungen att dricka upp nästan allt.. men vad gör man inte för sina läsare? det såg inte så nice ut, när jag började skymta äppelbitarna ich degen i botten.. men så är det ju at vara jag.. vem blev förvånad??


Angelica: receptet är hemligt så skriver inte ut det här, du får det lite mer privat hahaha.. :D

cíao bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback