bloggvänligt klimat

jag har ju tidigare skrivit att jag inte bloggar så ofta när ajg är här i krokarna och filurar..  men jag tror det beror på mammas dator, den är inte bloggvänlig, hemma hos fia är det mycket bättre, får liksom mer inspriation här..  haha
idag har vi än så länge hunnit med att klä om racer i sommarskrud, eller jag fixade två däck (ett och ett halvt kanske stämmer mer med sanningen) sedan kom snälla herr pappa edlund och fixade resten, det var mucho vänligtio tycker jag..  hon har tur den dära fian som harsnälla päron..

fiffi josé snäll

nehe om jag ska tvinga fian att laga mat åt mig så kan jag duscha under tiden.. haha  jämn arbetsfördelning.. jag var och lämnade min vinterdäck i pappafatis garage, där stod alla mina grejor som låg i bilen när jag voltade..  lite av det fick följa med hem med en gång.. jag hittade även ett par stövlar strl. 38 passade perfekt. de tog jag också..  kan vara bra med ett par i växjö och ett par hos mammamutti, surt att dra med sig det fram och tillbaka en massa, (de kan ju bli åksjuka)..

SHIT!! jag såg precis på mittenbilden ovanför att min pokalen (bucklan) han fick för bra prestationer i kullerbyttatävlingen syns något hiskeligt mycket där..  hmm..  är nog dags att försöka byta ut honom mot någon annan (men säg inget till honom, då blir han så ledsen).. såg på blocket att mammsens gamla bil (inte så spec gammal, 05a) är till salu..  fettnice om jag skulle köpt den alltså.. men får nog överlägga lite med den där kenten som kan bilar lite bättre än mig.. kan ju fråga lilla mor vad hon fick lägga ut i föräkring och så.. om ingen skulle vilja skänka mig en liten car, för det vore fettniceare..

nehe nu ska jag ta tag i mitt liv och skutta in i el duschos..  adíos


Kommentarer
Postat av: jennifer

nu är de så här josse , att snart startas en front mot dig om du inte skärper till dig . du sa att ett ocensurerat blogginlägg skulle skrivas idag & inte har jag sett en skymt av det än , FY !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback