nu blir ni förvånade va?

andra inlägget på två dar..  inte illa??
nu är det inte så att jag helt plötsligt fått ett himla intressant liv, men rätt många intressanta tankar.. de som är intressanta för mig skriver jag inte ner här..  men de som funnits där uppe i hjärnkontoret innan tar plats åt de jag borde engagera mig i, just nu är det tankarna om styrdokument, dyslexi, matematik-didaktik och läs och skrivinlärning som ska få plats..  så de där andra får jag förvara här så länge, bloggen är min hjärnas portabla hårddisk..


nehe idag var det egentligen inte jätte mycket jag hade i tankarna.. var på seminarie innan, intressant, men nu har jag slutat så inom kort ska jag åka hem till fia lotta..  hon skulle sova hos mattias inatt så jag blir ensam.. sedan åker jag hem i morgon en sväng..  på torsdag har vi föreläsning (tror jag) mellan tio och tolv sen tar jag helg..  :)

glöm inte att det är kanelbullens dag på söndag, en av de få högtider som jag förstår varför man ska fira.. :)

det blir nog lite bullbak när jag skrivit utkastet i akademisktskrivande (måste muta mig själv så skoluppgifterna verkligen blir gjorda)

nehe då återstår för mig bara att önska en trevlig fortsättning på dagen..  kramar josé

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback