mäster bloggerskan

gud vad jag bloggar hela hela hela tiden.. not..  och inte har jag tid för det just nu heller..
men styrdokumenten står mig upp i halsen snart.. nåväl..

jag sitter hos fialotta.. vi sitter och har lite ångest och mår dåligt i största allmänhet över olika saker..  skönt att ha någon att dela det med..  någon som orkar lyssna och bryr sig och som inte berättar det vidare till andra i alla fall inte till sådana som känner mig.. vilket jag förstått att andra jag litade på innan tydligen gör.. himla kul när det är interna saker som kan misstolkas, eller som rättare sagt alltid misstolkas om man inte vet vad det handlar om..  men jag får väl ta och se över min vänskapskrets lite kanske..  några verkar det ju som att jag helt kan ta bort eftersom det aldrig duger att umgås med mig eller ens höra av sig när det skulle fungera att ses..

nehe nu har jag spytt lite galla här då ja men det var behövligt.. 

nu blir det att renskriva styrdokument uppgifterna till i morogn.. sen är det sängen som hägrar.. 

god natt på er.. 

Kommentarer
Postat av: Denise

Fy va jag känner igen det dära... en sak händer sen vet alla de å sen så ä de olika versioner på de! å sen om de att folk hör av sej.. märker jag med.. sen ja blev gravid å "flytta" så passa man inte länge tyvärr :(

Tycker vi bilda en klubb du å jag å sen sak till ÄNTLIGEN ha du uppdaterat som ja VÄNTAT PÅ DETTA :D

Postat av: Jelika

Jag har redan tagit bort massa "vänner". Gjorde jag redan när Tore föddes. Man lär sig snabbt vilka som är ens riktiga vänner när man får barn el flyttar o.s.v

2009-09-25 @ 11:26:06
URL: http://jelikas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback