söndag

söndag söndag.. sitter just nu och går igenom text-tv..  "unga lägger ut bilder för att få sex"..  intressant värre..   fast det var visst bara killar som gjorde det, tjejer lägger ut  det för att få ökat självförtroende.. "men de måste ta det lugnt - annars stämplas de som lösaktiga, menar en forskare"  behövde de en forskare för att få reda på det, det kunde jag ju sagt till dem.. daah.. alldeles för få som förstått min intelligens, och ännu färre som drar nytta av den..

dagen har idag bestått av tårtbakning och kalasande..  currygryta hemma hos mamma med far, bror, mor och kent..   nice.. mamma och kent hade jag fått paket av innan, av pappa fick jag en hammare fick pengar insatta på mitt konto redan i onsdags..  av bror fick jag post it lappar (20x20 cm typ) och det bästa en självrörande mugg alldeles underbar uppfinning, bara trycka ner en knapp så rör den om själv :)  att jag klarat mig utan det innan  citat markus: "innan har du inte levt, du har bara överlevt".. så sant så sant..

i morgon blir det växjö igen..  har inte varit där sen i tisdags, himla länge sen nu, har  nästan fått abstinens haha.. kommer i alla fall gå på annas föreläsningar och inte mina egna.. annas är 10-12 och 13-14 (tror jag) mina är 8-10 och 14-15..  lite väl lång lunch kanske.. men men i morgonkväll ska vi åka och testa maskeradkläder, hoppas de passar, annars får vi snabbt tänka om..  nu ska jag ta och krypa ner i sängen och försöka somna i tid för en gångs skull..

good night everybody....  xo xo loppan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback