söndag.. igen

jaha söndag var det då ja.. kul? nae.. bilen sönder.. kul? nae.. dock behövde jag den inte igår men moa haha.. det var nog bara racer som protesterade lite mot henne..  har inte varit nere och pratat med honom än idag, får la göra det sen.. så vi vet bart vi har varandra när det bär av till växjö i morgon, har inte riktigt koll på om det är jag som ska köra eller inte, men annars behöver jag ju ta mig till bredaryd i vilket fall.. nej cykla finns inte i tanken över huvudtaget..

dock var det ju ganska lägligt att han gick sönder  igår, efter som jag av vissa bara verka duga som chaufför så slapp jag ju det med.. haha.. skulle någon av er mot förmodan läsa här så kan jag bara tillägga att det är precis så det känns.. och min längtan av att flytta stärktes ännu mer..  så tack kanske jag ska säga istället..

jag har funderat lite..  skrev på msn med en kompis innan, han skickade massa länkar med bra låtar, (bad om låttips fö en regning dag inomhus),  det var himskanst mysiga låtar, men ca hälften var låtar som ofta spelas på dop..  då kommer min fråga, är det en pik?? haha..  jag frågade men det förnekades givetvis.. 


nehe.. nu ska jag ta mig i kragen och läsa lite som ska vara utläst till tordag..  äta står också högt upp på priolistan.. 

//  joséfina

Kommentarer
Postat av: Denise

oj va jag känner ingen de dära med att va chafför! de går en verklien på nerverna! Så förstår att du längtar efter flytt! Ja längtar med efter flytt å få sålt lägenheten :) Sen ä de bara te att börja solla bland sinna så kallade vänner haha.. Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback