lördag.. (söndag)

jaha då var det lördag då.. eller tekniskt sett är det söndag nu. och jag borde (BORDE) gå och lägga mig.. i morgon blir det lite tårtbakning..  har inte bestämt mig för vad det blir för någon än..  men tror jag hittar på nån form av sockerkaksbotten och sen toppa den med frostingen jag hade på förra årets tårta..  dock glömde jag köpa philadelphiaost innan..  och nu tror jag det är lite kört.. så det blir affären i morgon bitti..

på lördag är det halloweenfest som gäller..  hoppas kläderna jag ska kolla på på måndag passar..  annars blir det till att tänka om snabbt.. ingen som har något förslag på vad man jag ska klä ut mig till i fall att??

god natt människor..  internet är inte kul vid den här tiden på lördag/söndagar och tvn ska vi bara inte tala om..  blöh!! tråkigt att vara själv ibland, men dissade ju sällskap innan..  lika bra det egentligen.. 

sleep tight.. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback