14 oktober

grattis på födelsedagen moster.. och ännu viktigare, grattis på födelsedagen MIG SJÄLV!! =D

haha..  fast lite besviken är jag på dagen..  för när man var liten så var dagen innan jätte lång och man gick omkring i ett lyckorus med pirr i magen.. nu var det inte alls så.. (det slutade vara så för några år sen, men när exakt?) för att få lite födelsedagskänsla så sov jag hos mamma inatt, så hon kunde väcka mig med sång på morgonen..  och det gjorde hon.. vi firade lite redan igårkväll, men glass och lite annan fika.. mysigt som tusan.. sen fick jag dela säng med wilman med, hon låg och snarkade mig i örat hela natten, mysigt eller irriterande? gränsen är hårfin och jag har inte bestämt mig för på vilken sida jag står.. 

jag kan ju passa på att tacka för alla gratulationer.. dock känns det som att det är någons jag saknar.. men det är ju faktiskt några timmar kvar av dagen.. får väl se.. haha  inget att hänga upp sig på kanske, men när det känns som att det bara är jag som vill hålla kontakten så får det vara nog nu.. hör av dig när jag duger igen..

nehe nu ska jag inte skriva mer negopego..  kan ju inte förstöra dagen med det..  snart är det ju grey´s anatomy så kvällen kan ju inte sluta annat än bra.. :)

hej då med er.. kramar josé

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback