onsdag

varför kliar det under fötterna när man tagit ett långbad??
det är ju inte så med någon annan kroppsdel, inte på min kropp i alla fall..

greys anatomy är himla rörigt idag.. det kanske inte stillar mitt begär tillräckligt..  tänk om jag inte överlever till nästa vecka??

idag har jag pluggat en hel del,.  känner mig riktigt nöjd faktiskt, vid halv fyra tiden begav jag mig mot andrestorp för att plocka upp malin så vi kunde åka till min mamma och gå ut en sväng med wilma.. det blåste hur mycket som helst typ gudrun varning.. när vi kom tillbaka hade mamma tänt i kaminen och sedan bjöd hon på pannkakor..  det var mumsigt med mammas pannkakor, de är alltid lite bättre än mina egna, trotts att vi använder samma recept (6+2+3+lite och lite haha så står det i mitt recept jag går efter) ...

i morgon blir det skolan.. ska dit två timmar för tidigt så det blir lite pluggtid i biblan innan lektion..  på fredag blir det picknick och husstädning i malin och mickes hus..  jag moa ioch malin är det som ska leka städerskor.. 

nehe vill bara avsluta inlägget med att skriva att jag fått en lägenhet på campus!!  nice som tusan..  inflyttning i december..  så jäkla glad är jag..  frihjulade nästan hem från malin igår efter jag fått reda på det..  =D=D=D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback