lördag

jaha då var det lördag igen.. MAJ! fatta att det redan är maj.. jisses, snart semester.. för dem som tänkt ta semester vill säga..
 
första punkten på dagens "to do-list" är redan avklarad. områdesstädning..  helt okej faktiskt..  regnade inte idag iaf.. och så var jag med johanna typ hela tiden..  och hanna, tina, isma och andreas..  det är roligare när man är fler stämmer oftast ganska bra..  haha

nu ska jag röja ihop alla frigolitdela och annan skit som ska slängas..  våra containrar har kommit nu nämligen..  hanna och tina har redan slängt i en garderob så de börjar fyllas upp rätt bra..hade inte varit fel att kasta i tvättmaskinen men det kasnke inte är helt okej..  haha

nehe nu blir det snart duschen sedan bär det av till andrestorp för att hämta nova och mamma..  vi ska då bege oss till kyrkan och kolla in carinas bröllop..  nice som tusan..

men nu har jag faktiskt inte tid att sitta här längre..  vi får se om jag skriver lite sen kanske, men hoppas inte på för mycket..  bloggandert är inte riktigt prio ett.. 

adios amigos

Kommentarer
Postat av: moa

det e tydligt att bloggen inte e prio 1 haha men det hade man ju velat:)

2009-05-10 @ 09:13:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback