en snabbis

hej.. vill bara visa att jag faktiskt kan blogga någorlunda regelbundet.. 


dagens MINUS: * näsblodskompresser är hutlöst dyra
                              * vet inte vad mallebanan ska få i födelsedagspresent
                              * inflationen har slagit hårt mot min plånbok
                              * vikariebanken spammar min mail och min mobil.. (fast det är ju lite kul med huvudbry ibland)


dagens PLUS: *nice att jobba på nytt ställe
                            * fått jobb varje dag denna veckan
                            * fått upp TVn på väggen (tack för hjälpen förresten)
                            * rabarberpaj hos I-L
                            * SOVA (nu alltså)


good night!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback