sonntag

baaaaaah....  idag har jag varit i vmo på storhandling med jennie (som bara har en person i tankarna just nu)..  jag var rastlös som tusan och studsade som fan i kön på citygross, där vi naturligtvis tog kassan som tog längst tid att stå i..

efter jag släppt av jennan begav jag mig till mammsen för att fixa med mitt nya visakort.. men det kunde jag inte fixa själv för hon på banken hade missat att jag inte har nån e-legitimation..  så nu måste jag höra av mig dit i morgon.. GLÖM INTE DET JOSEFIN!!

förresten, varför har ingen påmint mig om att min blogg har sett förjäklig ut..  nu har jag ändrat lite, tillfälligt, ska fixa bättre när jag har tid, ork och lust,, eller när nån vänlig själ förbarmar sig över en stackart oteknisk människa som mig..    :)

nehe nu ska jag koncentrera mig lite bättre på Beck.. gunvald ligger ju risigt till nu,...  adjö

Kommentarer
Postat av: Sanna

Jaha okej men det var jue bra =) då slipper man ha alla i huvudet. Tåls att tänka på


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback