oooj.. hade jag en blogg

typ..  har massa bortförklaringar till varför jag inte skrivit..  den största är MITT INTERNET HAR VARIT AVSTÄNGT..
orkar inte dra upp allt med söndriga tvättmaskiner störda hundar och hard work..

just nu kollar jag på Ballar av Stål och har kommit på ännu mer hur mycket jag tycker om Nour (bitterfittan)..  så klockren.. "min grej är att jag är snäll mot kvinnor".. ger massa böter till killar för att de är just det..
och så käkar jag någon form av fruktsallad.  sharonfrukt, banan och hallon..  var faktiskt gott som tusan..

men nehe nu är det så här go vänner..  jag har anmält mig på studera.nu..  så förhoppningsvis blir det högskola till hösten och typ hundra år framåt känns det som.. men vad fan skit suzammen.. varje tremin jag skjuter upp att börja skjuter jag ju upp dagen jag är färdigutbildad..

blaha i morgon ska jag och pappios hämta min nya tvättmaskin..  och så har jag fått kontakt med astmasköterskan..  (på tiden, jag vet)..  men nu jäklar..

nej nu är det dags för schlafen.. ska upp och jobba i morgon med.. (börjar snart bli en vana)..  god natt deer friends..  (och mänskliga med)

Kommentarer
Postat av: Sanna

Jasså vad ska du plugga till för något?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback