sjuk...

sjuk eller nå, har as ont i halsen när jag är hungrig, så ont så jag inte kan svälja, innan jag kom på det.. när jag inte är hungrig har jag alltså inga problem att svälja, så hela dan har gått ut på att dricka mycket vatten och hålla mig ohungrig hela tiden..  detta började redan igår och jag snackade med en på jobbet om det, hon hade lika dant, fatta förvånad jag blev..  brukar ju vara ensam om mina konstiga symptom på olika sjukdomar (oftast inbillar jag mig att de är dödliga)..  inte illa att ha hittat en jämlik.. haha

men jag har inte haft något jobb idag och det var nog bra egentligen.. har förutom halsontet även varit jäkligt sliten och dödstrött samt snorig som satan.. får hoppas på lite jobb i morgon endå..  på eftermiddan ska jag nog ut till mammsen och promenixa lite..  hennes hund, wilma, har gått och skaffat sig valpar..  en grön och en orange..  alltså inte några vanliga valpar utan hon har varit skendräktig, hahaha säger jag om det..  jag och mamma hade en mycket givande smskonversation om detta, hur mycket hon skulle ta betalt för dem och vaccinationer och så vidare..  jag ska se om jag kan komma ihåg att ta kort på dem i morgon..  de är nämligen inte ens lika varandra för fem öre.. 
den gröna "valpen" är en ganska stor pipleksak som en  boll med fyra ben och påminner lite om en krokodil. den orangea är lite större om än en tennisboll med taggar och bortbiten pipfunktion..  att wilma själv är en golde nretriver och inte liknar sina barn alls bekommer henne inte överhuvud taget..  fast iofs, hennes kompis våfflan adopterade sin mattes pojkvän till valp..  så man kanske blir som umgås även om man är hund...

men men..  nu  ska jag sova lite så inte hela morgondagen sovs bort den med..  god natt vännor...

kramar cricket (mitt artistnamn)
 I
 I
V


Kommentarer
Postat av: moa

Haha vad du var rolig med wilma då... AJg trodde på det ända tills kag läste resten med:) Du känne rju mig... Är du sjuk din sjukling inte kul det... Du får gärna höra av dig när du e hemma o inte jobbar.. Jag kommer direkt då:)

Postat av: Jelika

Du har blivit utmanad. Läs min blogg!

2009-01-25 @ 09:47:53
URL: http://jelikas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback