inte uppdaterad!!

nej speciellt uppdaterad är jag visst inte..  var inne på facebook innan, har blivit vän med en klasskompis från gymnasiet som jag inte har nån kontakt med direkt.. hon hade inte bara skaffat pojkvän och hund utan även gift sig!!    :o   och var det nyligen hon gift sig då?? nej december 2007.. GRATTIS till dig gumman men,  fatta förvånad jag blev..  vart har  tiden tagit vägen börjar jag fubdera då..  det är redan två år sen huset brann ner.. känns inte alls så..  vad har jag gjort på dessa två och ett halvt åren som gått sen jag tog studenten??  hjälp mig!!!


nu lite negativt snack, klagan och irritation..  (detta är en varning för er som inte orkar med gnällkärringar, ni kan bara hoppa över att läsa detta, men behöver spy lite galla)..  jag HATAR att vara sjuk..  mest tror jag jag hatar det för att jag aldrig blir riktigt sjuk.. alltså nte så sjuk så jag kan stanna hemma från jobbet utan förkyld och seg..  ofta tar det längre tid att bli av med en sån förkylning..  jag har bara varit hemma från jobb pga sjukdom tre dagar sedan jag började jobba efter gymnasiet..  då var det magsjuka och sista dagen var bara den där extra dan man ska vara hemma..  men det är sällan jag kan känna att jag är riktigt frisk ..  därför blir jag jäkligt sur på folk som är så sjuka att de inte kan jobba men sen tycker att det är helt okej att träffa kompisar och sånt, jag vill väl inte bli sjuk heller. speciellt inte när jag äntligen har lite jobbdagar inplanerade.. men förstås det av sig självt?? NEJ!!  och det känns lite jobbigt att behöva säga en så självklar sak till vuxna människor.. gaaaah.. 
sen kan jag bara tillägga en liten notis som somliga helt kan hoppa över att läsa och andra kan halvläsa men vissa borde tatuera in på insidan ögonlocken..  JOSEFIN JOHNSSON ÄR INTE NÅN GRATISTAXI FÖR NÅGON!!! jag är vikarie inom försskola - skola.. inte vikarie för nån taxichaufför..  misstolka mig rätt nu..  jag är gärna chaffis men då vill jag faktiskt ha något för det..  en del har man ju sån outtalad överenskommelse med, vi kör varannan gång eller du kör jag betalar maten, men när jag totalt luspank kan jag faktoskt inte vara så snäll att jag gratiskör folk så jag inte har nån bensin kvar.. ooch sen gott folk som inte har egen bil så är det FAKTISKT inte bara bensinen som kostar..  det är skatt och försäkringar och slitage på hela bilfan..  ooooh  nu fick jag det sagt..  det irriterar mig just nu.. men imorogn är det nog bättre så det skulle jag kunna gå in och radera sen..  


NU KAN NI LÄSA IGEN (ni som inte ville läsa min elegi)..  fast nu har jag inte så mycket mer att skriva..  ni får väl ha det så bra så länge..  tills jag skriver igen..


dagens snälling : pappsen som bjöd mig på kinamat idag..  det var gott.. love you! (annars också men lite mer nu när jag är mätt och go).. haha


god natt..  PÖSS

Kommentarer
Postat av: Denise

håller med dej HATAR sånna som tror de står taxi i pannan å tror man ä gjord av pengar bara för amn ha körkort och BIL... sen förskyldningen ja ha hatt en långragen jävel med men nu ha de verklien slagit till så ja ä SKIT dålig å de lutar åt sjukan i veckan! Förmodlien Bihålsinflamaton ska bara ta så där 16 dagar innna de bryter ut gaaaa TOKIG JU!.. krya på dejå hoppas du bli friskis snart!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback