huslig dag idag

okej.. lite självskryt här då.. haha.. idag har jag nog samlat på mig lite vuxenpoäng.. och igår med för den delen, då jag istället för att festa var hema hos pappa hela dagen och kvällen och kollade på tv..  men åter till idag.  jag lagade faktiskt mat, nej det händer inte varje dag..  ca en gång i veckan..  det var dessutom inte nån snabb slarvmat som jag brukar fixa ihop, utan stekt panerad fisk med kokt potatis och rivna morötter..  aha aha inte illa må jag säga.. dock ser det ganska löjligt ut när man lagar bara en portion mat..  min lilla lilla kastrull med tre små potatisar i och den lilla stekpannan med en fiskfilé i, var tvungen att dela den på mitten för den fick inte plats på längden..

just nu sitter jag och funderar på om jag ska skriva upp mig på lite volontärarbete (stavning) på sveriges första utställning för igelkottar.. det hade ju varit lite skoj att träffa folk som vet lite mer om kottar än  vad jag gör..  lite tips hade ju inte varit fel...  utställningen kommer antagligen vara i göteborg så det är ju inte så långt heller och sovplatser i göteborg har jag ju gott om.. (kan tolkas lite slampigt för er som inte vet att jag är född där och har typ halva släkten där).. ingen som har lust att hänga med??

nehe god natt på er.. jag ska lägga mig och läsa rävungen av torey hayden..  bra men hemsk bok om missskötta barn mm.. 


KRAM


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag o adam vill nog med om det går för sig=????? jag e ju arbetsledig!!!!

2009-01-19 @ 21:42:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback