onsdag

idag är andra dagen i rad som jag inte haft jobb..  inte kul alltså.. i måndags jobbade jag iaf på granaten, igår var jag med mamma i värnamo och idag spenderar jag tid hos mosen..

morgonen började som vanligt, klockan ringde och jag stängde av klockorna gång på gång (master of snoosing) tills de inte orkade mer haha..  sedan fick jag ett sms typ en timma efter första klockan börjat ringa..  jag svarade på smset sedan gick jag upp och slängde i en maskin tvätt..  efter det åt jag frukost och började fixa och dona i köket och vardagsrummet.. efter ett tag tyckte jag att tvättmaskinen började låta konstigt men det gör den ibland så jag gick inte ens och kollade.. när jag sedan behövde gå på toa märkte jag varför den låtit konstigt.. "luddfiltret" var inte stängt så allt vatten forsade rakt ut på badrumsgolvet..  och eftersom jag tänkt tvätta flesra maskiner idag hade jag sorterat upp massa högar med kläder som naturligtvis låg på golvet och hade blivit DYNGSURT..  så det blev till att städa badrummet rejält idag.. skrubbade som fan och rensade till och med silen under badkaret..  där fanns bland annat halva min kalufs och diverse oidentifierbart ludd..  äckligt som satan var det iaf men bäst att passa på när man är där under och röjer..  nu kanske jag sätta tillbaka fronten, eller jag och jag..  jag har ju redan försökt men misslyckades så får la bli till att bjuda hem nån händig.. förslag på vem tas gärna emot..

nehe nu sitter jag här och blir trakasserad av ett styck moa med ny kamera,,  en kamera som nog helt obemärkt ska försöka smita med mig hem sedan.. =)

till helgen blir det växjö så jag hoppas att vädret blir bättre så jag kan köra dit utan några missöden..

adjö på er så länge-.. kram

Kommentarer
Postat av: Moa

tror du glömde något här!!!

Postat av: Sanna

Haha stackarn... något sådant är så skoj att råka ut för

2009-02-16 @ 15:20:02
URL: http://rickardsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback