växjöbo

jaha då har jag blivit växjöbo nu då..  det är ju nice, fast skrämmande med..  helt långt till mammsen nu ju.. :( men det ska la gå det här med. tre år går ju hur fort som helst, de här tre åren sen studenten har ju bara flugit iväg..  och det blir ju en mjukstart nu.. går i skolan tre dagar denna veckan sedan ska jag hem (anderstorp är ju fortfarande hemma). pappis fyller år på måndag så det blir lite firande på söndag.. sedan går jag måndag tisdag och torsdag nästa vecka, sen är det jul "ledigt" (behöver inte vara i skolan iaf) fram till 7 januari..

nehe vad ska jag skriva mer?? ingen som har lite julklappstips (billiga sådana eftersom man inte får något studiestöd i december).. jag har inte köpt julklapp till någon än.. :( bäst att sätta igång med det kanske?

nåväl ni får ha det så bra tills jag kommer ihåg att skriva nästa gång, tar det för lång tid får ni hojta till  kram

Kommentarer
Postat av: Denise

ULLARED!!! där köpte jag alla mina haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback