söndag

jaha då var det söndag..  helgen har varit nice, riktigt nice till och med..  i fredags var det en stressig dag så allt skulle vara färdigt inför lördagen.. och lördagen den började tidigt..  gick upp vid kvart över sex på morgonen..  började fixa iordning mig..  trajettemat iår var ROCK..  namnet: we TRAJ to rock the ööhh... skogen.. himlans snygga var vi alla åtta.. foton kommer på ansiktsboken och bilddagboken (josser, lösenord ressoj)..
vi tog oss runt på typ fem och en halv timma.. lätt sliten var jag när jag powernappade i badkaret (tidsoptimerar).. sedan bar det iväg till Iaas föräldrar för grillning, blev ganska segt, även för de som inte gått trajet..  hotellet på kvällen var inte så nice som det brukar  så det blev en ganska tidig hemfärd.. tack Linda som körde hem mig.. (väntar på räkningen)..   när jag äntligen gjort mig iordning och precis höll på att somna, då ringer mobilen..  men att prata i telefon med någon som är inne på parken är ju inte det lättaste ens om man haft perfekt hörsel så jag la på.. sedan blev det lite smsande, dock ljög jag en skvätt, förlåt men det behövdes..haha..

nu väntar jag på att Iaa ska komma hit och hämta mig så jag kan få hem min racergolf och sedan ta med mig den ut till Kållerstad för extreme makeover..  eller iaf nya sommardäck och slut på skrammel..

nehe nu ska jag och träningsverken ta oss i kragen och klä på oss lite..  ha det så bra..  kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback