haha

tjingeling!!

just nu sitter jag hemma hos en som har en gungstol istället för datorstol.. haha  vinggigt som tusan..

minsann så tänkte jag bara skryta med att jag och mosingen var ute och gick i typ 1 timma och 45 minuter idag.. inte illa va??  och igår blev min tvättmaskin installerad och datorn fick sig en genomsökning..   det är bra med någon som kan sånt, eftersom jag är teknisk som en smörkniv ungefär..  dock stannade han så länge att jag missade halva greys anatomy..  ila illa.. men får kolla reprisen på söndag..  nehe nu skla jag försöka få ketchupmonstret på bättre humör.. tror inte det kommer gå så bra, men försöka går ju. skam den som ger sig..

adios

Kommentarer
Postat av: Sanna

Jasså.? Vad roligt ska med läsa där till hösten om jag kommer in =).

Postat av: moa

hehe vet du att angelika ska ha barn i september???

2009-04-06 @ 10:11:51
Postat av: Anonym

Ska läsa till civilekonom och isf flyttar jag dit. Hoppas bara att man får lägenhet direkt men står på kö redan nu :)

2009-04-06 @ 11:24:13
Postat av: Sanna

//Sanna

2009-04-06 @ 11:24:35
URL: http://rickardsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback