fredag

jaha då var fredagen kommen och inget jobb.. blöööh "tur" att min trogne vapendragare inte har så mycket för sig.. så vi kan umgås med varandra..  men nästa vecka har jag jobb och veckan därefter.. dock är jag himskanst trög och har inte skrivit upp vilka tider jag ska jobba.. men tror hon börjar vid 8 på måndagar och det räcker ju så länge..  får skriva upp det andra sen..

nehe nu var det tänkt att jag skulle äta, duscha och sedan bege mig mot gekås.. haha två fattiga arbetslösa stackare som ska dit.. nåväl behöver verkligen schampo balsam och diskmedel..  tvättmedlet börjar nog tryta med nu  när jag tvättar hela tiden i minn nya tvättmaskin.. 

jaha nehe lika bra att skrida till verket då..  ha det bra everybody..  kram jossan

Kommentarer
Postat av: moa

handlade du något till mig på gekås nu när jag vart borta??

eftersom du saknar mig så mycket varför har du inte satt dig i bilen o tvingat hem mig?? haha. det hade jag velat se..

2009-04-19 @ 11:26:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback