sova? vad ska det vara bra för?

klockan är just nu 00.00..  ska upp halvtidigt och vara ho sjukgymnasten i morgon. efter det ska jag till ortopeden i värnamo..  funderar på att ha träningskläderna på mig även där..  jobbigt att behöva ta av sig hela byxorna och grejer bara för att de ska kolla knät..  har ju inte några byxor som är så vida att det går att kavla upp dem förutom mjukisbyxor..

efter ortopedbesöket blir det nog en sväng i lite affärer sen får vi se om jag orkar med vägen förbi bredaryd..
på torsdag kommer fialottan "hem" (anderstorp kommer la alltid vara hem för henne hur länge hon ön bor i växjö)..  på fredag morgon ska vi till ullared och främst då gekås, har tänkt smita in och kolla synen (vilket egentligen är onödigt för jag vet att jag är halvblind) om jag måste ha glojärn ska jag passa på att köpa dem där..

igår var en jobbig dag så jag ännu en gång började fundera på varför jag jobbar med människor (varje gång något jobbigt händer blir det ju så)..  men nu har det varit lite för mycket på kort tid..  två dödsfall och en hjärnblödning på alldeles för unga människor tär på psyket..

men nu känner jag att jag borde gå ut i köket för att släc¨ka fläktlampan och sedan sova en skvätt..

god natt gott folk..    //josé\\

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback