nu så!!

på allmän begäran (moa) kastar jag in ett litet inlägg..
klockan är mitt i natten alldeles för sent.. jag kan inte sova med andra ord..
kollar lite hundar och sånt.. inte för att jag ska ha nån nu men alltid kul att kolla utbudet hehe..
är även inne på youtube en skvätt och kollar tecnocats..  himla duktiga tjejer, trodde jag var duktig nästan en och en halv språkig iaf men icke..  ganska duktig på bokstaveringsövningarna jag gjorde men bokstavera är ju inte allt..

idag var det granatensförskola som gällde, i måndags tallens och tisdag-torsdag bofinkens tvåa..  helt snurrig i huvudet blir jag. speciellt när jag ska svara i telefon, hinner gå igenom hela registret innan jag hittar rätt (flugsnapparen, bofinken, örnen, falken, vintergatan, regbågen, skattkistan, backen, kullen, violen, blåklockan rosa tornet och bamse) då har personen på andra sidan linjen tröttnat antar jag.. eller de som känner mig hinner ju börja asgarva.. proffesionellt??? nja men så är jag ju inte utbildad heller,. försöker ju skylla på det nästan jämt men det godkändes av bla. carina.. fyj på daj, (citat julia)..

nu gott folk börjar ögonen säga ifrån de vill sova.. hoppas de kan smitta sig till resten av mig,,

good night gott folk,,,  xoxo José

Kommentarer
Postat av: mois

jaså det var för min ksull ja det tackar jag för det!!!!

2008-09-20 @ 20:01:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback