ericsson är bra


vill i första stycket få med att jag är mycket nöjd med tillbehören till min mobil som jag inte är riktigt lika nöjd med..  jag har i ca en vecka letat efter min handsfree men den har varit spårlöst försvunnen..  nu har jag hittat den!! och här följer en snabb version om äventyret han vari med om:

först låg han troligen i mina mjukisbyxor/träningsbyxor och de hamnade i tvättkorgen.. 
efter detta har han mirakulöst nog överlevt en sväng om med tvättmaskinen dubbla sköljningar och extra centrifugering. han är en riktig kämpe och nu när jag torkat honom lite fungerar han som aldrig förr..  nice med saker som fungerar och som klarar av ett liv med josefin johnsson, som inte kan vara allt för enkelt för en tekninskpryl..

middag hos morsnor idag...  nice..   älglevergryta stod på menyn..  vad jag tyckte om maten är lite svår att förklara..   potatisen, grönskerna och såsen var god men konsistensen på köttet klarade jag inte av..  men efterrätten, äppelpaj med vaniljsås, kan jag inte klaga på..  lite kul att ha testat äta organ iaf..  testade ju tunga för nåt år sen men det kunde jag intew ens svälja..  skulle testat hjärta i julas men bangade..  har ju lite svårt att dölja vad jag tycker om mat och sånt så på resturang känns det fel att testa sånt, det får vi hålla på med i hemmets mörka vrår.. haha
efter besöket hos mor körde jag hem bror.. han hade fått tre nya bönsyrsor som var jätte söta.. kommer inte ihåg namnen på dem men de var vita och rosa..  wombawomba och somrig ostsås har nu fått vingar med gröna tecken på..  himla snitsigt..

nu har jag läst ut en av mina lipböcker  (som jag läst ett flertal gånger nu) Kirre av Gunilla O. Wahlström..  så nu ska jag läsa nästa bok andra boken om Kirre.. har ju hamnat i nån konstig fas där jag mest läser böcker om psykopater eller barn som far illa..  

igår rök mina naglar förresten..  har iofs varit jätte nöjd med dem men de lossnar för mycket nere vid nagelbanden och sitter stenhårt upp på nageln så mina stackars sköra naglar har skadats ganska mycket. får försöka med något annat..

nu gott folk tackar jag för mig för den här gången. på återseende..   josé

Kommentarer
Postat av: mois

bra loppan du har börjat bli bättre...

Postat av: anna

shit josefin, vad du uppdaterar!!



2008-09-22 @ 20:36:56
URL: http://dieanna.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback