Erica Ljung är såld.. eller iaf inte till reducerat pris längre

jaha nu får man skällning för dålig uppdatering med..  morr..  till mitt försvar kan jag faktiskt säga att jag i söndags kväll diktade ihop ett riktigt långt inlägg (säger inte att det var speciellt intressant, men långt)..  när jag sedan skulle publicera det så stod det ERROR ...  och borta var alla mina fina tankar om IKEA, Ullared och glass.   förfärligt deprimerad blev jag.. så deprimerad att jag spenderat dagarna under en filt i förrådet, och där har jkag ingen ström så jag kunde inte uppdatera FAKTISKT!!!
haha inte riktigt.. jobbade på tallen i måndags och på åsen femsex idag..  i morgon blir det törås, kullen som gäller.. nice med jobb men det är ganska konfunderande på morgonen..  vart ska jag idag? hur lång tid tar det dit?? vilka barn går där???  är ju så att jag numer känner till typ alla barn i anderstorp i åldern 7-10 år..  i gislaved kan jag de som går på vintergatan på gyllenfors plus några extra här och var..  två avdelningar på tallen och en avdelning på snickarensförskola kan jag med..  sedan har ju då nästan varje barn två föräldrar.  många har också två bonusföräldrar och sedan är det mormor och morfar och farmor och farfar och bonus hit och bonus dit..  så i min hjärna är det just nu tredeje världskriget ungefär.. 

JAG HAR EN FUNDERING!!! om man köper blåbärsglass tex så smakar den ju blåbär. och om jag går ut i skogen och plockar lite blåbär så smakar de ju blåbär..  men om jag köper violglass (äter det just nu) så ska ju det smaka viol. men om jag går ut och plockar en viol smakar den då som glassen?  detta tål att tänkas på..  någon som testar det kan väl höra av sig till mig..



LURIG IGELKOTT TILL SALU!!
min lilla piggelung vid namn RolfSören eller igolf kwåttler eller helt enkelt bara kotten  är nu till salu.. han försökte lura mig igår men jag var strået vassare (haha) och lyckade fånga in rymlingan..  dock känner jag att han borde få bo på ett bättre ställe med någon som orkar engagera sig lite mer än vad jag orkar...priset kan disskuteras men själv betalde jag 800 kronor.. hör av er..  :)  (han är redo att flytta när som helst och behöver ingen in/utskolning)


nej nu ska jag nog ta mig ett långt varmt bad..  köpte lite badsalt i ullared som skriker efter att bli använt..  synd bara att datorn inte är vattentät (börjar jag bli beroende VA?)


ha det toppen nu då kramar josé, josse, jossan, josjos, jos, cricket, fin, josofine,  JOSEFIN!!

(observera rubriken)

Kommentarer
Postat av: Moa

du vet att du e knasig va????

Postat av: Sanna

HAHAHAHAHAHA jag har hittat min favortit blogg.

2008-10-03 @ 09:43:46
URL: http://rickardsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback