trött och dan

det är datorn som r beroende av mig och inte tvärt om..  för visst var det väl den som ropade när jag stod och lagade mat innan (wok)..
idag har det varit rörigt i mitt huvud men det har gått ganska bra ändå..  i morgon ska jag vara på älskade Tallen, där känner jag mig hemma så det blir en lugn avslutning på veckan..

vill uppmärksamma mina trogna läsare. (de som gett sig till känna, haha)

Grattis Moa som fyller 8 420 dagar idag
Grattis Denise och Angelika som fyller 8 660 dagar idag..
Grattis Anna som fyller 7 788 dagar idag
 
 ha en trevlig dag  ♥

kan ju lägga in en liten påminnelse när jag ändå håller på..

Vänner som snart fyller år

11/10Marita fyller år om 9 dagar
14/10Jonnah fyller år om 12 dagar←mycket viktigt datum by the way
16/10Mona fyller år om 14 dagar
16/10Torbjörn fyller år om 14 dagar
20/10Hansson fyller  år om 18 dagar


nej go vänner nu ska jag ta tag i mitt liv.. (haha never gonna happen) men kan ju försöka iaf...

adjö   José♥


♦Dagens Tabbe♦
när jag kom hem och skulle hänga upp jackan trillade den ner..  rakt i kottens blötmat som stått framme i ett dygn..  LUKTADE BLÄ! så det var ju bara att slänga in en maskin tvätt..

Kommentarer
Postat av: Diidds

Jag tycker minnsan att du ska ha på dej den jackan! eller kan ja låna den ifall fönster tittaren kommer ;)

Postat av: Moa

du glömde inte en person i mitt hushåll som är hur gammal????

2008-10-03 @ 19:42:48
URL: http://mcmoagirl.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback