tvkock nästa`??

att laga mat till bara sig själv är förfärligt tråkigt tycker jag.. men idag vet jag inte vad det var med mig.. jag har både lagat mat och diskat och inte tyckt att något av det var så tråkigt som det brukar, stod och sjöng lite för mig själv. tralalala..  korv och stuvade makaroner stod på menyn.. (paradrätt?) men varierade makaronerna lite då jag kom på att man säkert kan ha i lite trattkantareller med, himla lyckat resultat måste jag säga..  och jag som sa till magda att jag säkert inte skulle använda upp min del av de vi plockade innan nästa säsong.. men kanske får ta tillbaka det.. kanske ska bege mig ut och införskaffa lite mer? fast det är ju så jäkla tråkigt att rensa.. nån som vill göra ett avtal med mig? jag plockar du rensar så delar vi på det.. :)

idag har jag jobbat.. och igår :) så duktigt av mig..  idag var dock ganska flummigt..  blir lätt så när vi lyssnat till samma skiva (mama mia, soundtrack to the movie) i typ 14 timmar samanlagt..

och här sitter jag nu med en rosa rosett i huvet (hittade ingen hårsnodd) och bråkar med internet.. vilket liv va? citat jocke: "det där med internet det är väl bara en fluga, blir så trött på allt wewewe"..  vi får väl hoppas det eller så får vi börja fundera på vad som kommer näst. för teknien verkar ju förnyas hela tiden.. men att barnen i afrika svälter och folk blir misshandlade och våldtagna varje dag läggs det inte lika mycket energi på att lösa..

nej nu ska jag logga ut och försöka somna i tid idag. trots att jag inte har något jobb i morgon (ARBETSLÖSA SLÖDDER)
men nästa och nästnästa vecka jobbar jag för fullt.. :) 

godnatt   José

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback