svampskogen

dagen började med att jag försov mig och missade min tid hos sjukgymnasten.. så jag åkte till vårdcentralen i anderstorp..  där tömdes jag på blod.. (sa bara aj.. och inget mer)..  efter det åkte jag och hämtade magda..  vi begav oss ut i skogen med Wilma och plockade trattkantareller..  gick omkring och letade i typ tre timmar.. sen var ICAkassen full så vi gick tillbaka..

sedan skruttade vi tilll gnosjö för att äta lite och kolla läget på seconhand.. vi inhandlade lite glasburkar att ha svampen i när den torkat.. tänkte ge en sån till min lilla farmor.. snällt av mig va? mormor kan ju få några svampar hon med men hon kan ju rensa själv..  blir ju lite så när det skiljer 23 år på dem..  farmor blir nittio och har fått starr på båda ögonen och massa grejer..  mormor däremot är mest ute och festar med sina gamla jobbarkompisar (typ),, 

jaha nu är det bara fem dagar kvar..  haha vet inte hur många gånger jag sagt det idag.. :)

men nu ska jag få damp på facebook lite till..  adjö mina vännor..  kram José 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaa lite nytta kan faktiskt björnen göra och inte skrämma vättet ur vanligt folk. Skönt att älgen klarade sig med några stygn men hur gick det för din kompis då?

2008-10-10 @ 12:33:25
Postat av: Anonym

men hallå nu måste du har mer att skriva på denna blogg...hallå hallå hallå/adam


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback