smart!


Helt underbart! =)  
I det här livet är jag en kvinna. I mitt nästa liv skulle jag vilja bli
en  björn.

När man är björn måste man gå i ide. Man bara sover i sex månader.
Jag skulle kunna leva med det.

 
Innan man går i ide måste man äta kopiösa mängder mat.
Jag skulle kunna leva med det också.


När man är en björnhona så föder man sina ungar (som är valnötsstora) i
sömnen. När man vaknar är ungarna halvt uppvuxna, gulliga, kramgoa
björnungar.
Jag skulle absolut kunna leva med det.


När man är björnmamma vet alla att man menar allvar. Man klappar till
vem som helst som stör ens ungar. När ungarna blir irriterande klappar man
till dom med.
Jag skulle kunna leva med det också.



Om man är björn FÖRUTSÄTTER ens partner att man vaknar med en morrning.
Han FÖRUTSÄTTER att man har håriga ben och ett överflöd av
underhudsfett.


Japp.. jag blir björn!   






förresten Moa.. jag är nog lite trög men jag fattar inte riktigt vad du menar med din kommentar i förra inlägget.. och så tror jag du hjölpte adam med stavningen för så bra stavar han inte annars när jag skickar till mig.. :)
vi får höras i morgon eller något du..


godnatt mina vännor. nu ska jag sova lite..  ska jobba på tallen i morgon :D vi hörs..  välkomna in på min
bilddagbok om ni vill veta hur helgen var.. orkar inte skriva ett nyktert inlägg om det..

kramar José
   

Kommentarer
Postat av: Moa

jko du trodde det var jennie som var gravid.. o då svarde jag på det..

Postat av: Moa

Och du adam e skitduktig på att skriva bara att han inte vill...:) så låga tankar du har om honom...hehe.. och du en börn??? du måste ju ha fått alldeles för mycket dricka i helgen....haha

2008-10-06 @ 06:33:15
URL: http://mcmoagirl.webblogg.se/
Postat av: Sanna

Haha jaa precis.. men tyvärr så var Simon lite negativ till det.

2008-10-06 @ 18:44:47
URL: http://rickardsson.blogg.se/
Postat av: Diidds

Haha tyvärr så ha jag ingen förmögenhet å skulle jag dö så ä de ju inte han som får några pengar... kanske ska skriva testamente att han får ärva min soffa?

2008-10-06 @ 20:20:47
URL: http://diidds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback