oh no

oh tjena vad jag slarvade sist jag rakade benen (bara för ni säkert är jätte intresserade av att veta det)

idag har jag varit på tallen och jobbat, efter det "mötte" jag moan.. sen stack jag hem till mig och åt, sedan bar det av till mammsen och senare gillberg för att tillslut hamna hos Jennie och Magda.. blev lite Ebba och Didrik där.. sen for jag hem till mig..

nu har jag precis nattat kotten (alltså gett honom mat och vatten så han kan röja runt hela natten)




kissekotten
 
här har ni lillmonstret

i morgon ska jag till tallen igen.. nice är det,,  sen har jag jobb på granaten på fredag.. så onsdag och torsdag är jag ledig som det ser ut än så länge.. jag och magda kanske ska ut på lite äventyr då..  :) skoj hade det varit men väljer ju framför det.. för vi kan ju ut och busa nån annan gång om vi vill..
¨

men nu är det god natt för min del..  ha det kanon bra everybody..  kramar José

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hihi det var snällt det =). Ska tänka på saken hehe ;).. Jag hade nog haft några väldigt roliga veckor iaf..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback