OBS inte helt seriöst innehåll här

hur svarar man på ett sms där det står följande:
haha ja är ju inget för dig ju.. ?
jag har inte svarat något än..  och nu skriver nån tönt på msn, nån tönt från tunisien som vill gifta sig med svenska flicka ja..   eller nåt.. (fördomsFULL!) helt jobbigs iaf....  min kära bror hade lovar nån människ (av manligt kön) sovplats.. markus gjorde allt för att bli av med homnom och istället ville filuren sova hos mig..  men jag fixade två sndra sovplatser åt mig själv och sa att jennie hade åkt till anderstorp med min nyckel (det hade hon iofs gjort, men extra nyckeln alltså). men jag blev av med honom vilket ju var meningen..  oskar var det hjag hade fixat haha.. han körde hem mig men jag sa att det var för stökigt för att ta hem nån och  han skyllde på samma sak så vi skulle höras i morgon.. HAHA som vanligt,, 

nu skrev tunistönten: can i see you.. NEJ DU FÅR INTE TRÄFFA MIG TÄNKTE JAG.. men han menade ju webcam.. så nu var jag tvungen att skriva att den är sönder..  nu visar han sin.. ful som stryk med.. har ett jäkla träd bakom sig med..    bäst jag hämtar en till kanelbulle.. är / var ju trotts allt dens dag idag.. haha igår är det la nu..

så hej då--  skriver en annan dag...  puss José

Kommentarer
Postat av: adam

Du loppan mamma säger att du inte ska dricka så mycket man blir bara konstig i huvudet av det:)

2008-10-05 @ 12:13:22
Postat av: Moa

haha du e ju rolig du... tänk om det hade varit hon då???


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback