hur annorlunda är jag?

alltså egntligen, jag hatar uttrycken: "alla tycker det", "det säger alla", "det är ju bara du som..."

får höra det ganska ofta.. mest på skämt och det spelar ingen roll det är ju bara kul..  men om nån åker med i min bil och musiken inte duger så sägs det "det är bara du som lyssnar på sån musik"..  DET KAN DET INTE VARA!!! för om det bara är jag som lyssnar på Janice Jplin tex så skulle hon aldrig blivit känd för hon dog ju flera år innan jag föddes..  Veronica Maggio, the cardigans, Ida Maria, Miss Lii (de jag lyssnat på idag) mfl skulle inte heller vara kända om det BARA VAR JAG som lyssnade på dem..  jag som bara har köpt en cardigans skiva och en Ida Maria demo.. hur skulle det gå runt för stackarna??  
och om alla säger att [NAMN] är dum i huvet skulle jag ju kunna ringa 118118 och be dem koppla mig till Lena
andersson i Västerås..  skulle hon uttala sig så om någon hon troligen aldrig har träffat?? skulle inte tro det..  ooch om alla säger så borde ju då jag och hon själv säga så med.. 

försök gärna argumentera med mig men kom med vettiga argument..  tex: hon är dum i huvet för hon sköt ihjäl alla sina kaniner och sin mamma med en revolver.. ja då kan jag nog tänka om... eller Veronica Maggios  nya skiva handöar om hur bra det är att vara nazist och i slutet på andra låten ritualmördar hon 15 spädbarn..  då skulle jag tänka om..  (fast hennes första låtar skule fortfarande vara bra)

whoa.  nu fick jag det avreagerat med.. gud vad bra..  slapp jag säga det till fel person..  ni som läser få gärna ta illa upp om ni känner för det men då är jag för långt borta för en direkt konfrontation..

just nu kollar jag på scrubs..  innan var det min drig GREYS ANATOMY..  som jag har längtat..  blev dock lite besviken då det var för rörigt..  har nog varit utan det för länge..  får la ta och plöja igenom föregående säsonger kanske..  någon som har dem till utlåning? kontakta mig.... :)
kanske ska ta och bli hjärtkirurg istället för förskollärare? fast jag spyr ju nästan när jag kollar på vetrinärerna eller sjukhuset eller nån annan verklighetsserie med sprutor eller operationer.. BAD IDEA!.. 

jag skulle rita en struts idag men kom inte på hur de såg ut på baken och nu hamnar de på tv på en strutsfarm (eller nåt)..  är det ödet??  vill högremakter säga mig något???   spooky


nu ska jag nog tänka på refrängen (gud vad jag hatade när pappa änvände det uttrycket när jag var liten..)
god natt iaf José

Kommentarer
Postat av: Moa

Haha du behöver inte ha en diskussion med någon ju.. du har ju det så bra med dig själv märker jag...Och det med musiken STÅ PÅ KVINNA... haha jag ringer dig en dag.. jag e hemma nu till tisdag.. adam e sjuk.

Postat av: Jelikan

Du är inte ensam om att gilla Veronica Maggio! Hon är helt underbar och hennes skiva ska vi inte snacka om!

2008-10-02 @ 10:22:23
URL: http://jelikans.blogg.se/
Postat av: anna

kolla här, jag vet inte hur många säsonger som visats men det fanns några här. shows/GreysAnatomy/" rel="nofollow">http://tvshack.net/tvshows/GreysAnatomy/

2008-10-02 @ 13:46:59
URL: http://dieanna.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback