en riktigt bra dag faktiskt

idag (22/10 alltså, klockan är visst efter midnatt) har faktiskt varit en riktigt bra dag.. började med att jag vaknade av telefonen som ringde..  det var irene, hon hade massa jobb till mig nästa vecka men jag kuinde bara tisdagen.. men har iaf fått en hel vecka denna månaden.. har väl kanske nån mer men utan hela dagar.. blir fattigt i december förvänta er inga dyring julklappar från mig.. men att avsluta oktober (som ger lön 27 november) och börja november (som ger lön 13 december) med fulla veckor och hela dagar bådar ju bättre än andra månader..  efter samtalet med irene gick jag upp och slängde i en maskin tvätt, sen diskade jag och efter det läste jag en stund. (mycket stolt över att jag inte satte mig vid datort eller tvn)...  mitt när det är som mest spännande ringer ett styck mallan och frågar om jag kunde hjälpa henne medicinera katten (som innan hette tjejen för hennes bror hette killen men sedan mordet på killen så är hon nog namnlös)..  jag åkte till långhult där satt sötast kissen (förlåt emil, bajsen menar jag) och var så kelen att jag nästan inte kunde motstå henne trots bajslukt och risk för att hon skulle skita ner mig..  vi fick i henne tre sprutor blåbärspuré och tre sprutor vatten iaf.. bättre än inget...
sedan lagade vi mat och innan jag åkte hem kom jag faktiskt ihåg mina NYA STÖVLAR (eller stölvar som de flesta jag träffar säger)..  nice som asssssss...

i morgon ska jag till sjukgymnasten och ortopeden (har gått utan knäskydd i en vecka vilket är SATAN så skönt men får la börja med det igen).. sedan ska jag gärna hinna knö in en tid hos optikern.. drömde i natt att jag krockade pga att jag har sånna problem med att bestämma avstånd..  hmm  fast i drömmen var det mammas bil och den var röd så egentligen behöver jag inte kolla upp det förrens mamma ska byta bil för hennes är ju svart.. men känner jag henne rätt så dröjer det nog inte så länge?

nu har jag flummat lite på msn med magda och våra dresserade pingviner så jag ska följa hennes exempel och gå och tryna kudde en stund..

ni får ha det så bra allihopa kramar joséfina

Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag höll på att dö sådär en 5-6 gånger innan vi somnade. Vad fan har hänt med Mike? Är han försvunnen, död, eller ett otroget svin?? Haha jaa det gjorde det. Men det kommer nästa vecka igen va? Annars så dör jag några gånger till..

Postat av: Moa

hej jag har utmanat dig gå in på min blogg...

2008-10-24 @ 10:40:09
URL: http://mcmoagirl.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback