dilemma

jag har två saker som jag tycker im att göra (lagligt, en vardag, hemma) det ena är att bada och det andra är att sitta vid datorn.. jag har förjäves försökt komma på ett sätt att kombinera dem men intelyckats..  hjälp mig omvärlden hjälp mig..  nu ska jag ta ett kortbad för att sedan sätta mig i soffan och se på CSI eller City akuten (har inte bestämmt mig än).. kanske med en skål popcorn..



har precis haft en disskution med kotten med..  har på alla möjliga pedagogiska vis försökt förklara för honom att det inte på något vis är förbjudet att bajsa i lådan (han tycks tro det) men känns som att jag pratar för döva öron. blir nog ingen mask till honom ikväll. minsann.. *funderar för mig själv* "barnuppfostran måste vara enklare annars får vi hoppa över den biten".. 

nej nu är badet med mitt underbara GRÖNA badsalt färdigt, dags att plumsa i..  får la bli till och läsa klart boken jag håller på med.. de tål visst vatten lite bättre än datorer har jag hört..

adios amigos we´re not staying here another dayyyyyy..... (citat marit bergman)..

kramar José

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback