torsdag idag då

ja torsdag har det kännts som att det är..  helt jobbigt..  är ju "bara" onsdag..  har i vilket fall jobbat idag..  nice var det..  de skötte sig riktigt bra faktiskt,,  vid tre tiden fick jaf dessutom gå ner och jobba lite på "min" avdelning, där jag jobbade innan alltså..  de hade fått lite magsjuka där, alltid lika kul.. haha men jag är inte så nojjig för det längre..  värre med alla som är förkylda och har feber för det verkar gå rätt mycket just nu..  har ju inte riktigt råd att blir sjuk när jag har jobb.  kan ju lite stolt flika in att jag inte haft mer än tre sjukdagar sedan jag började jobba efter studenten..  och de dagarna hade jag magsjuka..  har la varit lite småkrasslig men stått ut..

just nu sitter jag och lyssnar på musik..  en himla blandning.. så kollar jag lite på two and a half men.. och bloggar och skriver lite på msn med moa och med memmeth (stavning?).. 

en himla kul grej föresten.. :D jag beställde lite grejer på internet i lördags..  julkappar till bror och några till, de kom idag.. nice som fan.. (ja det blev lite till mig själv med)..  och så kom lönekuvertet idag med..  fick betydligt mycket mer än jag räknat med..  ska iofs sätta över semesterersättningen plus lite til på andra kontot..  det var ju därifrån jag fick ta pengarna jag använde i turkiet..  på tal om turkiet, ingen som ska dit snart och känner att de vill byta pengar med mig..  har typ 150 líra som jag inte orkat växla in..


nej nu börjar jag bli förskräckligt hungrig, men vad ska jag äta? är sugen på typ pannkakor men har inga ägg hemma..  blir väl vaniljyoghurt med nåt gott i, typ solrosfrön och vinbär :) det har blitt min nya frukost, har i lite havrefras och havregryn med.. 
ja jag får väl helt enkelt resa på mig och kolla efter vad jag har hemma..  borde laga mat till i morgon med..  är ju inte överförtjust i eken/åsenskolans mat..  fast idag var tesse där och jobbade, hmm  hon är ju på klockargården annars, då kanske det blir lite bättre mat?. 

träffade förresten lisbeth idag.. den bästa läraren på gymnasiet..  det var kul att snacka lite med henne..

men nej josefin ta dig i kragen, nu får du faktiskt fixa lite mat. och där med basta..

ja ni hör, lika bra att göra som man blir tillsagd..  ha det bra..   kramar joséééé

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback