söndag 23/11

jahapp idag har jag inte gjort många knop här hemma..  var iväg hos mammsen och åt middag och firade broren som fyllde  veckan..  visste att det skulle bli köttbullar och längtade lite efter mammas mat men som vanligt så ska hon till och ändra och förnya sig så maten inte smakar "som den ska" eller som den brukar kanske jag ska säga..  lite tråkigt att hon inte förstår, hon blir bara sur/lessen om man påpekar det..

i fredags var mosen här och hjälpte mig med gardinstängerna (eller hon hjälpte mig inte, hon gjorde allt)  tack för det iaf, nu ser det snart bebott ut haha.. på kvällen satt jag och kollade tv och snackade i telefon och hade det allmänt fredagigt..  då smsar jennan och frågar om jag kan köra hem henne efter deras typ personalfest..  det kunde jag och senare när jag hämtat henne följde jag med henne hem och sov dör.. blev lite mysigt med film, sex and the city..  dock var det bara jag som rokade kolla hela (tvärt emot annars alltså) så när vi vaknat runt åtta på lärdagsmorgonen kollade vi på filmen en gång till, fast vi började i mitten..  när vi kollat färdigt köpte vi frukost som vi tog med oss hem till mamma och åt där eftersom jag lovade att åka dit och medicinera katten lite..  (hon har sytt fem stygn i svansen efter ett slagsmål så nu går hon på penicillin)..  trögkatten tyckte nog det var kul med lite sällskap, och medicienen är ju inga problem att ge henne eftersom hon tycker det är gott..  
på eftermiddagen lagade vi mat och kollade på what happens in Vegas.. efter det begav vi oss till mosing och satt där hela kvällen och natten och spelade spel och var allmänt flummiga..  nice som fan..


idag har jag faktiskt börjat tänka lite på framtiden..  hmm  har inte riktigt bestämt mig hur jag ska göra, å ena sidan är jag så jäkla trött på allt vad gislaved heter och vill så långt bort som möjlgt, men så kommer jag på de få sakerna(personerna) som håller mig kvar, och de betyder fruktansvärt mycket..  vet inte om jag skulle vilja "lämna dem" så länge, men jag behöver ju antingen en utbildning eller nån rik snubbe jag kan gifta mig med..  och efter som det sistnämda inte lär hända så är det la en utbildning jag får fixa..

här är ett kort på bästa Idan när vi var i turkiet, fler bilder (inte många men några) finns på min
bilddagbok




nu ska jag sova en skvätt..  puss på er // jossan

Kommentarer
Postat av: diidds

jag ha tänkt mej 15 000 kr.. jag betalar 3000 kr i månaden för lägenheten å parkeringsplats.. i hyran så ingår, el, varme å vatten


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback