ont i huvet 24/7

att vakna med huvudverk är inte kul.. det gjorde jag igår,sista två timmarna på jobbet mådde jag illa och hade så ont så jag bara ville skrika..när jag kom hem vid 16.30 typ tog jag en alvedon och gick och la mig..  en powernap var det meningen att det skulle bli men den drog ut på tiden..   fram till 7.00 i morse faktiskt..  hoppla var visst en skvätt trött..

morgonen var en sån där bra morgon, först snoozade (stavning?) jag i en timma, sen upp och duscha efter det frukost sen iväg till granaten..  hela förmiddagen gick bra, när vi skulle gå in vid 11 tiden kom jag på att jag glömt ta på mig glasögonen.. så jag gjorde det och redan efter en halvtimma började jag få ont i huvet..  så nu när jag kommit hem (och fortfarande har ont i huvet) fundrar jag på om det kan vara brillorna som gör att jag får ont.. har inte kännt så innan utan snarare tvärt om, när jag inte har på mig dem så blir jag trött i ögonen.. jobbigt är det iaf..

men den här veckan har jag faktiskt jobb FYRA dagar.. inte ila va? falken onsdag och torsdag :)

nej nu ska jag nog ta och laga mig lite mat tror jag..  ha det bra..   puss josse

Kommentarer
Postat av: Moa

jag ska var i anderstorp senast 7 o först ska jag väl plocka upp mamma... jag vet inte om du ska vara hemma hos dig eller om du vill vara hos mamma med honom för jag sover nog i gislaved... Ska väl eventuellt dricka något nämligen:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback