...

jag har ett destruktivt kompisförhållande..  när jag umgås med en kompis, som jag inte umgås med speciellt ofta, så har vi skit skoj..  bestämmer massa saker vi ska göra ihop och alltid samma  konstaterande: vi måste ses oftare,,
jag själv känner att jag försöker upprätthålla kontakten men på andra sidan typ dött..  sist vi sågs bestämde vi några saker vi skulle göra, och nu vips helt plötsligt ska personen göra exakt de sakerna med en annan kompis.. 
jag har inte nåt problem med att vi inte gör allt ihop eller att det görs saker med nån annan men när det vi bestämt förra veckan helt plötsligt ska göras i helgen med en annan så känner jag mig så, ja sviken typ..

hmm behövde bara skriva av mig lite..  vill dessutom lägga ut en efterlysning: MATLÅDA FÖRSVUNNEN!!  helt jäkla borta är den..  funderar på vilka ställen jag kan ha lagt den på, alla möjliga har jag redan kollat..  ska nu börja kolla av de omöjliga..

god natt..  nu ska jag snart lägga mig.. måste ju upp halvtidigt i morgon..  adjö // josé


Kommentarer
Postat av: diidds

det är en som är intresserad av att titta på lägenheten så du vet.. men hon skulle la kolla nästa vecka...

Postat av: Moa

vad e det nu som e så jobbigt akn det vara det du skulle göra på lördag kanske????

2008-11-27 @ 18:23:17
URL: http://mcmoagirl.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback