HYFS???

jag ska skriva en bok. om hur man borde bete sig och saker man ska undvika att göra om man vill behålla sina kompisar..  eller det kanske bara är jag som tycker att det typ är en självklarhet att tex hälsa på sina närmsta vänner om man inte träffat dem på ett tag..  eller att man inte blir sur om de inte vill stå bredvid och se på när nån hånglar skiten ur nåt stackars offer..

en bok om hur man bör bete sig om man ska vara kompis med mig..  ska skriva ner lite punkter en annan dag.


nu däremot ska jag nog lugna ner mig och sen ska jag ringa *************** och fråga om filmmys skulle passa bra. jag behöver semester från folket!!!  sät mig i en stuga i skogen med en hund och en katt så skulle jag må prima


><((((*>


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback