sista veckan..

sjuk egntligen.. eller har haft ont i huvet lite för mycket nu men vem har råd att vara sjuk? jag nästan önskar att jag inte får så mycket jobb nästa vecka, så jag hinner att vila upp mig lite..
citat maja "varför ska livet vara så...  äckligt"...


min tur att ha fredagsfikat på fredag.. nice, blir ju hej då fika om jag inte får hoppa in på regnbågen.. saknar ju ekenskolan en del men det känns ändå rätt bra att kunna säga till dem att ja har annat.. så blir det om man tar josefin för givet. mohaha synd om personalen när det egentligen bara är en person som gjort så, men är man högsta hönset och beter sig på det viset så förstör man ju för alla..

ska börja använda min julklapp jag fick från Eken..  stegräknare, kan vara intressant att se, på vintergatan är det ju ett himla springande vart man än ska.. både eken och gyllenfors är uppbyggda på samma sett men på gyllenforsskolan känns det som att det längre vart man än ska..'

nu ska jag in i duschen innan gosip girl börjar, efter det är det i huvudet på Gynning sedan är det nästan sovdags för jag ska ju upp vid fem i morgon.. en kvart på eftermiddan märks knappt men börja kvart över sex i stället för halv sju är en himla skillnad..

slutligen vill jag bara hälsa ala människor som tror att jag är någon person som aldrig behöver sova att så är inte fallet.. om jag fick bestämma skulle jag sova hela tiden.. bara så ni vet..


men adjö adjö då...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback