tisdag som känns som onsdag

jaha tisdag idag..  fast det känns som onsdag.. helt konstigt borde ju verkligen vara tisdag eftersom jag jobbat på tallen idag trotts att det egentligen är måndagsvecka..  men C har åkt på magsjuka så då får man ju ställa upp..  de har dessutom ringt från granaten och frågat efter mig..  sen ringde jag Irene (min vän) och sa att jag kunde jobba i jul..  och det är ju en fördel om man känner alla barnen som ska ha omsorg (känner la snart hela kommunens 1-12 åringar känns det som)..  i slutet av samtalet frågar hon om jag kan vara so lärare och fritidspedagog i mogon men det kunde jag tyvärr inte.. får se hur det blir m,ed den där ullaredsresan men tar ju hellre mer pengar i januari än extra shopping i december..

nu letar jag mobil..  nån som vet nån som skulle passa mig bra?? tips tas gärna emot..

men nu ska jag (personen med lägst självdiciplin) äta lite.. vilket jag behövt sen jag kom hem ungefär har inte bestämt mig för vad än.. men är så jäkla hungrig så jag skulle kunna äta nästan vad som helst (fast det var ju lite ljug iofs)..  men E var tillbaka i köket på jobbet, skönt med ordentligt med mat, och lite vanligt skitsnack som vi brukar kunna knö in lite här och där..  :)

sen blir det Desperate Housewhives :D

fridens go´ vänner..  //josé

Kommentarer
Postat av: Diidds

tack :) belv supernöjd me klippningen med.. va orolig att ja inte skulle passa ikort först haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback