snabbinlägg

jaha då var det snart jul då ja..  det går sådär med julklapparna..  jennans är färdiga sen länge. och kusinernas, men sen är det ju några till som förväntar sig lite med..  bror och mamma har jag köpt lite till men nån mer är de nog värda..  mosen har jag en litenliten klapp till men det ska la bli nån mer..  har köpt lite klappat åt kjennie idag eftersom hon är sjuk..  haha  snacade med henne i telefonen samtidigt som jag gick igenom vilka varor som fanns i affären..  hehe  det måste låtit lite kul,,

detta blir ett litet inlägg eftersom jag borde sova.. men varje kväll när jag ska lägga mig blir jag akut jätte hungrig och måste ta en macka eller nåt,..  sen ligger jag och läser flera timmar innan jag äntligen somnar och strax därefter (känns det som) ringer klockjäveln.. men jag har jobb hela veckan denna veckan--  nice som satan.. 
KG ringde mig innan..  ganska kul att snacka med henne, händer ju bara nån gång om jag jobbar hos dem..  

god jul gott folk..  kram josse

Kommentarer
Postat av: Moa

jag e hemma... jippi säger man då...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback