fanihelvetesjävlaskit

jag tror jag dör snart..  ge mig morfin eller nåt..  var hemma hos jennie innan..  visade henne helt stolt att jag kan gå så det ser normalt ut uppför trappor..  vad fan tror ni händer när jag ska hem och går  ner till bilen..   jo i sista trappan väljer mitt jävla vänsterknä att hoppa ur led (luxera som det så fint heter)..  ont som satan..  nästan lipandes ringer jag upp till jennie och får kvidande ur mig att hon ska komma ner för knät hoppade och jag dör,,,  jag fick puttat tillbaka knät i fallet så det gick inte så illa som sist men nu sitter jag här och kyler knät och skriker emellanåt..  skrek var jag dessutom tvungen att göra varje gång jag växlade på vägen hem.. 

så det måste bli sjukgymnasten i morgon om inte lovajs eller sandra ringer och ber mig jobba..  allra helst skulle jag vilja få några starka tabletter utskrivna så jag slipper ha det här dunkande krampande knät att skrika över.. får la ta mig en sväng till apoteket och se om de har nån stödstrumpa eller nåt.. tänk om det hade hänt när jag bar nåt barn eller nåt..  (vågar inte ens tänka på hur det skulle gå)..

men god natt alla ni som tycker iaf lite synd om mig..  ni andra må ni brinna i...  haha  typ..  kram iaf..

//josé

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback